The Latest News About The Sims

Archief voor 12/09/2010

Sims 3 Na Middernacht Icoon “Reconstructie”

PhotobucketPhotobucket

Like Sims 3 heeft een reconstructie gemaakt van Het Icoon Van De Sims 3 Na Middernacht Online gezet

Bron: Cidade Dos Sims

De Sims Middeleeuwen Preview Op GamersNet

Een van mijn Favoriete Nederlandse Gamesites  “GamersNet” heeft een Preview geschreven over De Sims Middeleeuwen

De Sims Middeleeuwen preview

Over sommige games die ik op de Gamescom te zien kreeg wist ik nog maar weinig en De Sims Middeleeuwen was er één van. Ik had nog weinig over de game gehoord en wist niet precies wat ik van de game kon verwachten. Na een presentatie van de producer weet ik echter nog steeds niet precies wat ik met dit spel aanmoet.

Lees De Hele Preview

Bron: Sims 3 Nieuws

Best Of Sims Videos